Kızlar çoktandır var 2 dr a sordum normaldir nemlendirici sür dedi ama hiçbir çocukta böyleyse görmedim birşey gerçekten normal mi baya susuz kalmış gibi büzüşüyor ha gıda sıvı almasıyla ıslanınca dudakları o an düzeliyor ama sonra yeniden oluyor sizlerde başına gelen oldu mu çoktandır var bu durum