SenaSevde Kızlar 6 şubatta sezaryan doğum yaptım 2 3 gün yogun kanamam oldu sonra kesildi şuan ara ara yogun bir kanamam oluyor sonra kesiliyor ama gün içinde sümüksü siyahımsı akıntı var. Doktora gitmelimiyim? Sümüksü akıntı normal mi?
kasimonbes SenaSevde evet canim normal. Bana doktorum kotu kokulu akinti oldugunda hemen gel demisti diger durumlar normal demisti. Siyah kan da pis kan sezeryan oldugumuz icin