Oğlumun okulundan iki Veli arkadaş yarın bana gelecekler 12 gibi geri saat 14 de çocukları okuldan alacağız herkes evine gidecek ilk defa evime gelecekler kahve diye konuşmuştuk normalde ama ben çay mı yapsam yanına kek ve börek yoksa kahve yapıp yanında ikramlıklar ve kek versem bilemedim o saate ne uygun olur