Firdevs26 Artık delirme noktasindayim. Meme mama olarks devam ediyoruz ama ne zamandır mama almıyoruz düzgün . Ne yapacağımı şaşırdım artık bı çare bulan varmı bu duruma
Yusufff-41 Firdevs26 kaşıkla vermeyi denedin mi canım beş buçuk aylıkken yaşadım aynısını iki numaralı biberon başlığına geçince içmeye devam etti
Firdevs26 Yusufff-41 denemem mi kaşık bardak her yolu deniyoruz onu da değiştirdim ama yok yani az alio birakiyo bu sefer benimle de doymuyo