Neslihann00 İbrahim saraçoğlunun bir tarifi var bir çay kaşığı kimyon yarım bardak su bir taşım kaybadıktan sonra yarım çay kaşığı seker ılıklaşınça bir çay kaşığı bebeğe kalanıda anne içiyor gaz sancısına iyi geliyor ve süt yapyor