Merhaba anneler. Kızım 8 ay 24 günlük. O kadar çok ağlakki anlatamam. Bir sn yanlız bırakamam yanında otururken bile sürekli mızırdanıyor. Ne yemek ne temizlik doğru düzgün yapamıyorum. Kendime bakmayı geçtim tuvalete zor gider oldum. Büyüdükçe geçer dedikçe büyüdükçe artıyor? Bu durum bende sinire sebep oluyor istemeden yavruma kızıyorum sonra deli gibi pişman oluyorum…🥹🥹🥹Ne yapcam bilemiyorum tek başıma bakıyorum takatim kalmadı. Ne yapsam düzelir nolur fükir verin yada şu zamanda geçer dediğiniz bir zaman var mı? Umuda çok ihitiyacım var… 😢😢😢