Show_must_go_on Yagmurrrtt Hekimim yanımda uygulaması var indirin çocuğun kilosunu ateşini giriyorsunuz ilaç seçtiriyor seçtiğinizde orada doğru ölçüyü veriyor
Nursena0606 Yagmurrrtt Calpol dışında verilmez. O bile 4 aylık bebeğe verilmez. Ateşi çıktıysa doktora gidin. Normal değil maalesef. Bebeğiniz çok küçük.
Yagmurrrtt Nursena0606 doğduğundan beri ilac veriyoruz kaç kere gittik doktora geri yolluyolar parol verin diye evde kendim düşürüyorum ateşini hep
Nursena0606 Yagmurrrtt parolu ilk kez duyuyorum. Neden ateşlendiği önemli. Böyle sürekli ateşlenmesi daha 4 aylık yani. Bilemedim Geçmiş olsun