Pikapikapikacuuu -Eraymoms- ben yedim hep ama içindeki palm yağı olan sosu dökmüyordum çocuğa geçmesin diye. Gaz problemi yaşamadık. Bol bol kimyon tükettiğim için de sıkıntı yaşamamış olabilirim.