guzelbebekk 1 yaşında ve hala emmek istiyor geceleri. Nasıl bıraktırcam. Dün süreyi azaltarak emzirdim her uyandığında. Doğru mu bilmiyorum hergün daha azaltsam işe yarar mı birden kesmek yerine..
35izmir guzelbebekk Bnde öyle yaptım kademeli kes bncede saaat aralıklarını açtım böyle daha kolay oldu bizim
Negro Benim kızım iki yaşına girecek iki ay sonra kademeli olarak bırakmak için ilk önce gündüz emmesini kestim aramio artık alıştı iki ay sonra da gece birakacaz biraz zor olacak ama böyle daha rahat alisacagini düşünüyorum kizlar siz neler yapıyorsunuz