Saree2 Merhaba anneler dokununca hafif elime değiyor diş mi bilmiyorum bilginiz var mı acaba https://imgyukle.com/i/Q5ui2N https://imgyukle.com/i/Q5usAP
Saree2 Damlasu23 7 aylık diyelim az kaldı yanda çıkmış genellikle önde alt yada üstte çıkarmış diş diye düşünmedim o yüzden
Saree2 GlgnOlgun bende anlamadım ki evet önlerden çıkması gerekiyor diye düşünüyorum. Ama elime değiyor hafif
GlgnOlgun Saree2 ama kızımdada vardı küçük ipne ucu kadar beyaz diş gibiydi çok küçükkenden beri ben hep diş çıkarıyor sanmıştım 😂 dişleri çıkınca kayboldu gttı
Saree2 GlgnOlgun önlerden çıksaydı bende öyle düşünürdüm ama yandan çıkınca diş değil gibi geldi. Diş incisiymiş ☺️