honeyybee_ merhabalar, benim de ayni sorunum oldu. 15 aylikken falan esim uyutmaya basladi aksamlari. Ilk gunler sikintili oldu, cok agladi ama alisti kisa surede. O sekilde aksam memesini biraktik. Ogle uykularina memede geciyordu, surekli koparacak gibi sıkıyordu. 19. Ayda (3 haftadir) memeler uyuyor diyorum, biraz agliyordu baslarda. Simdi ellemesine izin veriyorum, guven verdigini dusunuyorum. Ama bazen aklina gelmediyse yuz ustu yatiyorum hemen hatirlatmamak icin ya da ayaklarini karnima ya da bacagima koyuyor ciplak sekilde. O da biraz yetmeye basladi. Yavas yavas izin vermemeye basladikca alisir diye dusunuyorum. Cunku cidden cok zor oluyor, uykular stresim oldu.