Bebeğim doğduğundan beri oldukca sinirli bir bebek bunu her seferinde davranışları aglamasiyla bize gösteriyor . Yaklaşık 1 haftadır sinirlendiginde “Hııımmmhh ” diyerek göbüşüne vuruyor iki eliyle. Bir yandan komik gelsede bı yandan beni tedirgin ediyor. Sizin bebeklerinize de böyle garip şeyler var mı özelikle 7-8-9-10 ay anneleri