Kuyavuz 24 günlük bebeğim var yanakları ve çenesinde isilik oluştu 4 gündür geçmiyo ne yapmalıyım suyla temizliyorum ama geçmedi :( poposu için mustelanın pişik kremini kullanıyorum yüzüne sürsem geçirir mi ??
okuyor Kuyavuz yeni doganda oluyor. Annenin hormonları ona geçtiği için. Zamanla geçer. İlla bir şey süreceksiniz doktor bize mustela stelatopia önermişti
EzgiG Kuyavuz mustelanın isilik kremi var hemen geçiriyor sürünce bizim de çok olmuştu şimdi yine oluyor arada gece yatarken sürüyorum sabaha bişeyi kalmıyor
Aylinyekta Kuyavuz Benim bebeğimin yüzüde aynı şekilde oldu doktor mustelanın stelatopia kremini önerdi. Yeni kullanmaya başladım işe yarayacak mı bilemiyorum 😥