Fatime29 Merhabalar bebeğim 45 günlük ve kaka yapamıyor aşırı ağlıyor ve çok gazlı evolvia kullanıyordum bıraktım sma aldım şimdi onu da değiştirmem gerekiyor önerebileceginiz mama ve kaka yapma çözümü varsa söyleyebilirmsnz rica etsem 😣