Bebeğim 7 aylık oldu şimdiye kadar gece uykusu çok güzeldi sadece 1 kere kalkardı emer geri uyurdu ama depremden sonra düzenimiz şaştı Kahramanmaraşta oturuyorduk şimdi depremden dolayı aydına geldik depremden bu yana geceleri çok huysuz sürekli ağlıyor yanımda olmak istiyor bir haftadır da yatağımızda bizimle beraber uyuyor alıştı sanırım beşiğinde pek uyumuyor bunu nasıl eski düzenimize sokabilirim acaba fikirleriniz varmı