Agustosbocegii Kızlar uyku eğitimi verip başarılı olanları merak ediyorum. Nasil başardınız, nasıl dayandıniz ağlamasına yani ben bir türlü dayanamıyorum. Oyle içli ağlamaya başlıyor ki dayanamıyorum o ağlamasına olmaz olsun uyku eğitimi diyorum
beyzagl444 Agustosbocegii hic arastirmadim uyku eğitimini ama benimki 4 aylık hep düzenli uyuyor. rutinleri var altini degis sutunu emzigini ver bi pikesi var ince onu yuzune kapatiyorum yarisina gelecek sekilde anında uyuyor ayagimda sallarken
2kedi1beybi Agustosbocegii merhaba bebeğim 1 yaşında 4. Ay sonu eğitim aldık ve deliksiz uykuya merhaba dedik bunun üzerine ben de eğitmimi tamamladım ve artık eğitmenin. Destek arayanlara yardımcı olabilirim
Gzemzden Agustosbocegii merhaba benim bebeğim de 4.5 aylık eğitime başladım bir danışman ile başta dayanamayıp biraz kuralları esnetmişim ama bi yol katedemedim. Ama kendime iki hafta dişimi sıkacsğımı söyledim. Bunun ardından beş gün geçmesine rağmen bir fark oluştu. Önemli olan bebeği ağlamaya terk etmemek ve sabırlı olmak. Seni çok iyi anlıyorum başta bebeğim her ağladığında bende ağladım, şunu unutma bebeğinin bir alışkanlığı var ve sen bunu bıraktırmaya çalışıyorsun konuşamayacağı için tepkisini ağlayarak söylüyor. Umarım ikimizde güzel sonuçlar alırız.
Prenses__mamy42 Agustosbocegii canım ben de eğitim aldım ya çok çok memnun kaldım uykum düzene girdi çocuğum deliksiz altı 6 7 saat uyumaya başladı çok şükür🧿
Agustosbocegii beyzagl444 maşallah diyeyim o zaman bizimde 4 aya kadar düzenliydi aslında 6 22 gunluk olduk ne düzen kaldi ne bişey
burcinyamanerke Melek_uykuda burcu hanimla gorusmenizi tavsiye ederim bende bi postta birinin tavsiyesi uzerine gorusme sagladim tesadufen hayatimda aldigim en dogru karardi bukadar soyluyorum 🙏🏻💜 🤩
Agustosbocegii burcinyamanerke yani şöyle skinti bebeklerin bu duruma direnip ağlaması yani ben buna dayanamıyorum. Suan bende biriyle görüşüyorum da ama çok ağlıyor
burcinyamanerke Bjk isterseniz iletisim numarasini vereblirim cok cok iyi bi insan her konuda destek oluyo
Agustosbocegii beyzagl444 bende öyle düşünüyorum bitmiyor hiç bir şekilde sıkıntılar bence disti atakti
Boncugummomy1 2kedi1beybi merhaba merakim egitim bittikten sonra annenize veya baska biyere gittiginizde kendi kendine uyuyomu gittiginiz yerdede. Bende Basladim 4.gunumuz iyi gidiyo ama Bugun baska biyere gittim uyku saati gelince orda uyumadi eve geldik kendi odasinda uyudu hemen. Egitimin sonundami baska yerdede rahatca uyuyabilcek
Agustosbocegii Gzemzden aynen öyle alışkanlık bi anda bırakınca haklı olarak tedirgin oluyor ağlıyor ama benim içinde çok zor bu durum nasıl olacak bilmiyorum 🤦♀️
2kedi1beybi Gzemzden eğitiminizi bitirdiğinizde her zamankinden daha mutlu huzurlu bir bebeğiniz oluyor kesinlikle. Bir bebek düşünün 4. Aydan itibaren sabaha kadar deliksiz uyusun. Uyku eğitmi bebeğiniz için yapacağınız en güzel hediye 🌸
burcinyamanerke Bjk instagrama Melek_uykuda yazarsaniz hemen cikiyo burcu merakli instagram uzerinden gorusup randevu icin iletisim numarasini vericekmis 🙏🏻
2kedi1beybi Boncugummomy1 tabiki ama öncelikle eğitimin tamamlanması gerekir. Eğitim ve alışma süreci bittiğinde bebeğiniz uyku saati gelince her yerde ve koşulda uyuyacaktır 🌸