mashaa 1 aylıkken başladık kullanmaya 🤣 tam yatırıp kullanıyorduk. Çok hafif açması kapatması rahat çok pratik size öneririm. Kızım 9.5 aylık bir elle kızımı taşıyorum diğer elim ile arabayı bagajdan indiriyorum ve açıyorum (çok kolay olmuyor tabi ama yapılır yapabiliyorum yani). Bagaja gelince sığması lazım arabanız çok küçük değilse, en kötü çapraz koyarsınız. Bagajınız çok küçükse arabanın ölçüsünü alıp öyle karar verin