İyi akşamlar benim kızım 16 aylık olacak 2-3 güne emziriyorum ancak gece ortalama 3 kere uyanıyor emzik kullanmıyoruz ve emmeden dalamıyor ama ben artık sadece acıktığı için değil alışkanlık yaptığı için uyandığını düşünüyorum ve kesmek istiyorum nasıl başlayabilirim?