Kızlar ya oğlum 3 yaşına girecek ara da bir pipim acıyor diye ağlardı bugünde masadan inerken vurdu ama çok sert değil masa da ahşap zaten 3 saat geçti şu an çok ağlıyor acıyor diye hafif kızarıklık var acile geldik hemen şişlik felan yok dedi idrar tahlili verdik sonuç bekliyoruz ama çok korkuyorum bişey olur mu pipisi neden acıyo sizce var mı başına gelen