Benim kızımda 8 buçuk aylıj doğdugundan beri ağlıyor gitmediğim doktor kalmadı. Tahliller ultrasonlar her şey. Bir sıkıntısı da yok ama hep mutsuz. Her gören çok şaşırıyor ağlamasına. Üstelik sinirlenince kulaklarını parçalıyor tırnaklarıyla. Şaşırdım artık bende