H_nurozkan herkes normal demiş ama, normalde düşük tansiyon taşıyorsanız 13/8 normal değil. bana bu değerde yüksek tansiyon tanısı koyuldu. bol su için, hamur işi ve ekmek yiyorsanız azaltın hatta bırakın, tuzu azaltın. kısa süreli çözüm için limonlu su içebilirsiniz. hareket etmek te tansiyonu düşürüyor. ben bunları yaparak yenmiştim. İhmale gelmez doktora gitmenizde fayda var.