2 aylık bebeğim var çok uzun zamandır her akşam 20.00-21.00 arasında hiçbir sebep yokken ağlıyor bazen 5 dk sürüyor bazen 15 dk gaz sorunumuz yok karnı tok altı temiz ancak o ağlamadan sonra uyuyor. Ne yapıyoruz ya da ne yapmıyoruz bilemedik bunu yaşayan var mı?