Seatib Ben emek veren birinin ürünü kullanmadan, kişileri birebir tanımadan hakkına girilmemesi için savunuyorum. Ürünleri efsane çok kaliteli demediğim gibi kötü de demiyorum, özlem hanım emziriyor demediğim gibi mamayla besliyor da demiyorum. Çünkü gösterdiği kadar biliyoruz anlatabiliyor muyum, kadının ve kocasının yok yere hakkıns girmeyin bir gün hesabını sorarlar. Hoşunuza gitmiyorsa bakmayın görmeyin duymayın sattığını almayın ama insanların önüne köstek olmayın.