Mrb sevgili anneler bebeğim 19 aylık bundan bir kaç hafta önce hastalandı grip geçirdi balgamlı öksürük hapışırma derken yemekle arası yoktu zaten hastalığına verdm hastalık bitti yine yemek yemedi bazen yiyor bazen yemiyordu depremden dolayı annemlerde kalmaya başladım ramaZanda sütteen kesmeyi düşünüyordm zaten sütümde yok ama hep emmek istiyordu yemekle yine arası yoktu sütten kestim ailem bana yardımcı oluyorlar 4 gündür abur cubur cips böyle şeyleri bile artık yemiyor ağzına değdiği an tüküyor ağlıyor hiçbşi yemek içmek istemiyor sütü kesmeden öncede böyleydi şmdi daha da kötü napacam bilmiyorm neyden olabilir lütfen bana yardımcı olun açlıktan ölücek su bile içmek istemezmi insan 🥲🥲🥲