Eliz13 Arkadaşlar 10 ay oldu doğum yapalı şişkinlik var davul gibi ve gaz sancısı çekiyorum geçer diye bekledim geçmiyo sezeryan ile alakalı olabilir mi ne yapacağım 🥺