MeteKaan Sanki dogumi hala yapmadim.gibi hissediyorm sag ayagim balon gibi sisiyor.ayni durumu yasayan anneler varmi tansiyon mu acaba
yapmaevladim MeteKaan benimde sağ ayağım balon gibi şişmişti yürüyemiyodum parmaklarım acıyodu şişlikten iki büklüm. İdrara da çıkamıyodum böbreklerimde sorun yaşamıştım nedense , 2_3 hafta sürdü geçmesi .
Mbrre MeteKaan benim dogumdan sonra tansiyonum düşmemişti 15lerde geziyordu ayaklarım daha şişti ilaç kullandım 1 ay sonra düzeldi indi şişlik kontrol ettirin mutlaka
1eylulll_ MeteKaan benim de ilk 3 ay ayaklarımdan dizlerime kadar soğukluk hissediyordum uyuşuk gibi hissiz gibiydi olmuyor şuan ama geçti
Zehra5050 MeteKaan bende de olmuştu ayağımda bileklerimde çok ödem vardı sonra geçti neyden olduğunu bilmiyorum belki sezeryandan dolayıdır
Alpmommy_ MeteKaan öncelikle geçmiş olsun canım benimde ellerim ve ayaklarım sezeryan sonrası şişmişti arada tansiyonuna baktır tuzu kes uzanırken ayaklarının altına yastık koy ayaklarını yukarda tutarak yat dolaşım olsun benim bu şekilde 2-3 gün içinde geçmişti