Cuma günü sezryn doğum yaptım,bebeğimi o gün küvöze aldılar oksijen satürasyonu düştüğü için,o günden beri yoğun bakım küvözde,ciğerinde enfeksiyon çıktı antibiyotik başlandı,dün oksijeni kesip küvözde izlemiş doktoru kendi kendine nefes alması nasıl die ama olmamış zorlanmış yavrum tekrar oksijeni açmşlar,haftasonu taburcu olcktık ama sanırım haftaya uzadı bu yüzden bu arada bebeğim 4.5 kilo civarı doğdu,aynı durumu yaşayan varmı sebebi nedir ve nasıl bir süreç bekliyor beni acaba tecrübesi olan annelerim yardım edermisiniz