Asel_suna Kızlar bir kaç gündür hastayım bu gün doktora gittim bi serum werdi birde 1000 lik bir antibiyotik ve parol yazmış kızım 4 aylık parol u içiyorm sıkıntı yok ama antibiyotik de karasz kaldm kullanan war mı emzrimde döneminde
Asel_suna Doktora emzirdiğimi söyledim ama ara weremez misin dedi bende hayır mama içmiyor dedim ama biraz aklı havada gibiydi ki kaç mama denediysem hepsini red etti bende doyuyor demek ki diye ısrar etmedm sadece anne sütü alıyor
Asel_suna okuyor sabah sağlık ocağına gittim parol we gargara wermişti akşam çok kötü olunca tekrar bi özel hastaneye gittim günde 6-7 kez parol iki kez antibiyotik iç dedi