Eylulasell
Arkadaşlar benim için kötü bi tecrübe oldu sizde zorluk yaşmağın diye yazıyorum cocuğun ağzında pamukçuk oldu çok önemsemedim doktora götürmedim yani derken bi kaç gün içinde arttı neyse daha sonra göğsümde felaket ağrılar olmaya başladı yanmalar derken artıkça arttı 22 günlük bu arada kızım sonra cocuğun pamukçuğu benim göğsüme mantar yapmış göğüs ucumun derim tamamen soyulmaya başladı oysa emmeye yeni yeni alışmıştık başa döndük tekrardan benden size tavsiye aman diyim pamukçuğu hafife almayın suan tedavi aşamasındayız pamukçuk iyi oluyor ama göğsüm berbat 😞👍