Zeyzey93 3 aylık kızım var. Mamaya yeni başladık hep anne sütü alıyordu hala da az da olsa devam ediyor. Ancak tam olarak ayarı tutturamadım. Kaç saatte bir ve kaç cc vermeliyim anneler yardım lütfen tecrübelerinizden yararlanayım
Minico Zeyzey93 3-4 saatte bir eğer hiç anne sütü almıyorsa 120 CC yapın deneyin hepsini içiyor mu diye ona göre devam edersiniz
mavilim3560 Zeyzey93 anne sütü alıyorsa ve az alıyorsa tabi ki diğer yorum da yazıldığı gibi 3-4 saatte bir 120 cc verebilirsiniz marka olarak sma öneririm biberon olarak lansinoh marka biz çok memnun kaldık aptamil cok gaz yapmıştı bebeğime
Obususenbenbizsizo Zeyzey93 2 saatte bi 90 cc. 5.ayina kadar 2 saatte bi onermisti doktorumuz dolu dolu 3-4 saatte bir degilde azar azar iki saatte bi olmasi onun mide sorunlarinin olmamasi icinde daha iyi olur diye
Bebegimm1 Zeyzey93 siz 120 yapın baktınız istiyor 30 cc daha verin ben yaklaşık 5bck ayına kadar gündüz 2 saatte bir veriyordum artı emiyordu gece kendi kalkmadıgı sürece de beslemiyordum ama sizinki 2 saat değil de 3 saatte acıkırsa 3 saatte verin
elifarenb Zeyzey93 kaç cc vereceğinizi doktorunuza danışmalısınız bence. Hipp 1 combiotik organik mama kullanıyoruz tavsiye ederim. Biberonumuz da philips event anne memesi akışlı( memeyi reddetmemesi için).
menek16 Zeyzey93 Doktorumuz 3 ay bitene kadar 2 saatte bir demişti o dönem 2 saatte bir 90 cc içiyordu
tlnbebek Zeyzey93 3- 4 saat çok uzun iki saate bir 90 CC veriyordum ben Max iki buçuk saat olur onda da çok acıkır ağlar
tlnbebek Zeyzey93 120 yi versem benim kızımda içiyordu ama sürekli kusuyordu 90 CC ideal doymadigini anlarsaniz 120 yaparsinuz
Cgtyy Ayda başlattı bize doktor 3 saatte bir 60 ml veriyoruz ama anne sütü de var şu an 4,5 aylık olsu hala aynı şekilde devam. Yorumları görünce biz az mı veriyoruz diye düşünüyorum