Ipegim Ne olur güzel bir formulu olsun önerilerinizi bekliyorum hanımlar 👐🏻 Komşularım kahvaltıya gelecek bende önden yaptım dondururucuya koydum bazen ısıtınca sertleşiyor sertleşmeden bi yönteminiz varsa yazarsanız sevinirim.
Meovvmeovv Ipegim mikrodalga varsa ısıtma değilde çözmw ayarında yaparsanız kurumuyor yoksa da fırında olcaksa yağlı kağıdı ıslatıp poğaçaların üzerini kapatıp ısıtırsanız kurumayabilir ☺️
Moniza Ipegim fırının derecesini 70 veya 80 e getirip kış süre isitirsaniz kurumaz ben hep öyle yaparım yüksek derecede kuruyir
1110annesi Fırını boş Bi şekilde ısıtıp sonradan içine koyabilirsin mutlaka ıslak pişirme kagidi kullan üzerine