vaniscosla Arkadaslar bebegimin burun tikanikligi ve oksurugu var balgamli . Yaklasik 1 aydir.boyle gecmiyor cigerede inmemis . Hava makinesi kesim cozum mu ? Kullanan varmi? Bu hastaligi gecirtirmi yani? Lutfen kullananlar bilgilendirse ❣️
SeninAskinKiminUmrunda vaniscosla bn kullanıyorum memnunum hastaylen gece hep öksürüyodu artık öksürmüyor
vaniscosla SeninAskinKiminUmrunda tesekkurler fiyati suanda750 tl degermi o fiyata merak ediyorum kesin cozumse hemen alacagim o yuzden soruyorum.
Kubrakyrk vaniscosla ben geçen hafta aldım 500 tl ye eczaneden. İlaçla veriyoduk çok şükür düzeldi öksürüğü geçti
Mervis41 Selinnnnn1 Merhaba benimde nebulizatöre ihtiyacım var bu markayı civilde gördüm sizde bakabilir misiniz bahsettiğiniz ürün o mu o ise ve memnun iseniz almaya gideceğim
SeninAskinKiminUmrunda Elfidam serum fizyolojik, ventolin, cortair, doktor hangisini uygun görürse onu ama serum fizyolojik her zaman kullanablirsiniz
Selinnnnn1 Mervis41 evet şimdi baktım 649 tl necus gri beyaz küçük taşınabilir hava makinesi diye geçiyor evet dediğim makine o civilde ki. Trendyolda da var. Kusura bakmayın yeni gördüm
Ayazinannesiseyda Ben de büyük makineden vardı işkenceyfi onunla hava vermek ağlamaktan kusuyirdu neksus aldım uyuyor uyuduğu yerde hafif taikaniksa serum fizyolojik koyuyorum okaliptüs ile veryorum hemen