Arkadaşlar Kızım 17 aylık çok hareketli bi bebek hemen problemime geleyim.. koltuğun üstünde çıkıp ayağa kalkıp yürüyo asla normal yerde durmuyo evin içinde bi o koltuktan indiriyorum bi diğerinden gerçekten gün içinde kafa üstü düşücek diye korkuyorumm sadece bugün 10 kez yüreğime indirdi dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ilgilenmiyin diyorum ne denediysem bu huyundan vazgeçiremedim gözümün içine baka baka ayağa kalkıp koşuyo resmen.. az önce in ordan diye bağırırken buldum kendimi o kadar korktum ki artık napıcağımı şaşırdım nasıl davranmam gerekiyo ağlayıncada vicdan azabı çekiyorum . Fikri olan varmı?