Linosh 22 aylik bebegim her iki elini de kullanıyor ama sol sanki ağırlıklı gibi. Ne zaman belli oluyor sizce annelerr
Minikkizimm Linosh 27 aylik bebegim sag eline kalem alıpta cizemiyor. Sağ a veriyorum tutuyo yazicak gibi oluyo zor geliyo sanirim hemen sol eline alip karalamaya basliyor. Eline kalem verdogimden beri bu sekildeydi hep
Obususenbenbizsizo Linosh benimkide sag sol ikisini kullaniyo acikcasi birini koreltip ne zaman kullanir diye bakmiyorum kagida bir seyler cizerken bir yuzunu sag eli ile cizdiyese diger yuzunu sol eli cizdiriyorum her iki elini kullansin diye
Tuba_engn Linosh Motor beceri gelişiminden dolayı her ikisinide kullanmaları normal. Ama belirgin yaş 3, bizde öğleyiz iki el ama ağırlık sol. Erkek kardeşim solak.
Linosh Minikkizimm hmm anladım ben şimdi boya veriyorum ikisi ile de boyuyor ama sağ a verincr dediginiz gibi yapıyor hemen sola alıyor
Linosh Obususenbenbizsizo bildiğim kadarıyla zaten kucukken iki elini kullanıyorlar ağırlıklı sol kullanınca merak ettim ne zaman netlesiyor diye
Obususenbenbizsizo Linosh netlesmesini hic merak etmedim bende her iki elini kullanmayi koreltmek istemedigimden cunku o zaman sag ve sol lobunu ayni anda aktif kullanabiliyor cocuklar
Linosh Obususenbenbizsizo evet doğru ama ilerde tabi bir tercih yapacak yani yuzde 70 olarak ya sag ya da sol