Merhaba sevgili anneler. İkiz kızlarım var 4 aylık. Doğduklarından bu yana maalesef meme tutmadilar sürekli sağım yapıp sütü biberonlara koyup sıcak suyun içinde ılıtıyorum. Gecen gün ılıyan sütü kokladim çok fena ekşi kokuyordu. İlk defa hissettim ama öncesinde de belki bu koku oluşuyordu ben farketmemişimdir. Sonraki birkaç gün dikkat ettim bazen kokmuyor ama bazen kokuyor hep ayni koşullarda sakmıyorum ve hic eskimiyor ilk beslenmede veriyorum sütü. Bu durumu yasayan var mi acaba sebebi ne olabilir