beyzakaya7949 Kızlar 4 aylik bebegim bronşit oldu buhar kullanıyorum 1 haftadır ama pek fayda ettiği söylenemez napmam lazım doğal bı yolu var mıdır acaba yardımcı olursanız sevinirim
beyzakaya7949 Kubrakyrk ya aslında şöyle ben cuma günü hastaneye gittim 10 iğne ve antibiyotik verildi ve buhar buharlarini düzenli kullandım 7 tane iğnesini kullandım hala hirilti devam edince tekrar götürdüm salı günü ve yatış yapıldı ve bugün taburcu olduk 3 gün bile kalmadık hastanede 3ve getirdigimden beri daha da arttı hırıltısi bu Masal94 harlarini vermeye de devam ediyorum napicam bilmiyorum
Masal94 Merhabalar buhar dediginiz ventolin cortair mi bunlar gercekten iyi geliyor. Onun disinda hala gecmediyse bir kontrole gidin belki antibiyotik kullanmaniz gerekebilir. Doğal birseyler isterseniz de hakiki zeytinyagi icine sarimsak rendeleyin 10 15 dk bekleyip sarimsaklari suzgecten gecirip sadece yağını ayak altlarina sürün. Gece uyurken de başına karanfilli sogan kullanabilirsin. Burnu acik olunca daha rahat uyuyor bebekler burnunu da sık sıi aspiratörle çekin
CanArelim Merhaba benim bebeğim de 4 aylıkken bronşit oldu, antibiyotik ve cortair, ventolin verdik 4-5 güne toparladı. Siz antibiyotik kullanmıyor musunuz? Bebeklerde hızlı ilerliyor, ilaçlarını düzenli kullanın azalmazsa tekrar getirin demişti doktor bize
Kubrakyrk beyzakaya7949 yaparmısın bilmem ama bi beze bal sür azcık nane kurusu dök bebeğinin göğsüne koy bal temas etsin vücuduna 5-6 saat sonra yıka ben hırıltısını böyle attğnı düşünüyorum yaptm kendim koca karı ilacı diyebilirsiniz ama sadece öneri benmki
Masal94 beyzakaya7949 bizi de 2 günde cıkarmislardi rontgen cekip. Ama oksurugu bir sure daha devam etti korkmayin hala kotu olsa cikarmazdi doktoru. Nebullere devam edin gececek korkmayin. Buhar verince daha cok artiyor aslinda oksuruk kotu bisey degil savunma mekanizmasi o sekilde atacak balgami. Sadece iyi gozleyin tıkanmasın. Buhar verdikten sonra omuzunuza alın gaz cikarir gibi elinizi kubbe seklinde yapip sirtina vurun ki balgam sokulsun
beyzakaya7949 Kubrakyrk o kadar üzülüyorum ki bebegimin bu durumuna denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum kaç kez yaptınız peki siz