ilon elini bebegin yanagina ya da agzina dokundurdugunda tutmaya emmeye calisiyorsa actir, kesinlikle yanlis, bebekler annelerinin karnindan emme refleksiyle doguyorlar, bildikleri tek sey emmek, aclikla toklukla hic bi ilgisi yok, ne oldugunu bilmedikleri icin tanimak ya da anlamak icin de ariyorlar ya da emmeye calisiyorlar, bir de yurutece erken koymayin parmak ucuna nasma aliskanligi oluyor veya yurumesini zorlastirir diyolar buna da katilmiyorum ben kizimi 4 aylikken oturtmaya 5 aylikken de yurutece baslattim, ne parmak ucuna basma sorunu var ne de gec yurume sorunu oldu 7 bucuk aylikken elden tutarak 8 bucuk aylikken de desteksiz yurumeye basladi 🤷♀️🤗