gulay34 Kızım 1 aylık her yediğinde kusuyor,kusmasin diye dik tutuyorum yatağa koyar koymaz ağızdan çıkıyor gene başına gelen var mı çok üzülüyorum
zck23012 gulay34 benim bebeğimde 1 aylık aynı şekilde birde gaz problemi var sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor
gulay34 zck23012 benimde öle gaz problemi var doktora götürdüm,ilac verdi 2 gündür kullanıyoruz hala kusma ve gaz devam ediyor
Nurrrrrr233 gulay34 Bende öyle hem mama hem emziriyorum sütüm az olduğu için benjn bebeğimde her yediğinde kusuyordu mamayı megerse migdesinde Reflü olduğu içinmiş özel mama oluyor reflü su olanlar için ondan aldık çok şükür kusmuyor artık belki sizinde öyledir