nazan34 6.ayda ilk oğlum tahlil oldu kontrol amaçlı Demir düşüktü damla verildi vs
İkinci oğlum da başka doktora gittim 6 ay kontrolde almayalım kan vs diye ortak karar verdik
3 gün Sonra ben kendimi Ege üniversitesinin acilinde buldum beyaz kanı o kadar düşmüş ki her yeri morardı bir günde ve iç kanama geçirdi
Hani olacak diye demiyorum bizde tahmin ediyorum edemezdik ama kanına bakılsaydı belki o gün tebbir amaçlı gidecektim büyük hastaneye çocuğumu o halde hiç görmeyecektim