Bilgekpn Mama kullanıyoruz 4. Ay aşısından sonra hiç bi şekilde mama içiremiyorum aptamil içiyordu hipp aldım belki mamadan sıkılmıştır diye onu da içmedi Bebelac aldım onu da içmiyor belki bi ihtimal diyip arı mama aldım 2 çeşit onları da içmiyor zayıfladı resmen çocuğum 1 ay için de 5. Ay rotavirüs aşısı olacak iyice iştahsızlaşacak diye korkuyorum napacağım nasıl yapacağım nerde yanlış yapıyorum gün de 450 ml maksimum 500 ml içiyor kafayı yemek üzereyim böyle olan var mı sizler neler yapıyorsunuz lütfen bi akıl verin 😞
tiredmom_ Bilgekpn canım aşıdan dolayı değil 4. Ay atağı. Beslenme reddi yapıyor aynısını biz de yaşadık malesef. 5 aylık oldu yeni geçti
Minigim38 Bilgekpn aynısı bendede var dün aşı olduk ondan öncesinde meme bağımlısı olan bebeğim aşıdan sonra emmez oldu diğer ay rotavirüs aşısı var bizim de🥺
egekinannesi Bilgekpn aynı şekildeydik bizde ama aşıdan değildi sanırım 4.ay atağındandı. Uyurken içirdim, evin içinde geze geze içirdim, anakucağına koyup ilgisini çok çeken oyuncak ve çıngırakları oynatarak zor zar içirsim 5 aylık olmamıza 5 gün kaldı 25 gündür mahvoldum. Birkaç gündür yeni yeni düzgün içmeye başladı
Emmosch @Bilgekpn aşıdan olduğuna emin misiniz?benim kızımda 4 ay2 günlük,henüz aşı yaptırmadım cumartesi yaptırıcam,mama zaten almıyordu, son 1 haftadır memeyi de zar zor çığlık kıyamet alıyor sonra ağlayıp bırakıyor,sanırım atak döneminden
Emmosch @tiredmom_ 5.ayda geçti mi?benimki de ne mama ne meme hiçbir şekilde almıyor öyle aç aç dolanıyor kucağımızda,4ay 2 günlük
tiredmom_ Emmosch evet geçti ama 1 ay sürdü ne mama ne meme aldı burnumdan getirdi. 4. Ay çok zor sabırlar diliyorum
Emmosch @tiredmom_ ahh Allah sabır ve güç kuvvet versin biZe o zaman 😁tam 1 saat 40 dakikadır uyutmaya çalışıyorum daha yeni daldı 😵💫
tiredmom_ Emmosch evet bir de uykuyu da reddediyorlar beslenmeyi reddettiği gibi. Biz 5 ay 10 günlüğüz. Geçti geçmesine de zor geçti
Bilgekpn egekinannesi bende artık hem arı mamayı kaşıkla içiriyorum gece de zor bela biberonla aptamil Bebelac hangisini içmek isterse ikisini de yapıyorum anca 30 ml içiyor gündüz de kaşıkla oynatarak mama yediriyorum bugün çok şükür 22 güne nazaran daha çok beslendi sevindim resmen . Zayıfladı hissediyorum karnı yapıştı yavrumun kahroluyorum ya napacağımı şaşırdım
egekinannesi Bilgekpn bugün doktora kontrole gittik yemediğini söyledim. Yemiyorsa zorlama iştahsızlık çok normal bu ayda acıkınca istediğinde ver zorlama dedi
Bilgekpn egekinannesi o zaman da hiç içmek istemiyor 12 saat vermedim istemediği için bir gün vermesem daha istemiyordu böyle de çok zayıflar ve bitkin düşüyor bi şekilde oynatarak güldürerek yedirip içiriyorum ben