3420zynep Bizim başımıza geldi. Dereceleri de tam hatırlamıyorum biri 54 diğeri 52ydi sanırım. Bir ay takip edildi, gerileme oldugu icin 3.ayin sonunda bandaj takıldı. 10 aylıkken tedavisi bitti. Ama size tavsiyem doktoru beklemeden çift bez bağlamaya başlayın. Kucağınıza alirken bacaklarını açarak kucağıniza alın. Duruşu kurbağa bacağı gibi durmalı. İyi bir kanguru alın, kanguruda gezdirin. Bacaklqrini birlestirmeyin. Bez degistirirken bacaklarından tutup poposunu kaldırmayın, yana cevirerek bezini degistirin. Sıkı kiyafetler giydirmeyjn, bol pijamalar tercih edin. Biri bunları bize söyleseydi belki bandaja hiç gerek kalmazdı.