gurbetcimami olabilir bizimde öyleydi , artık her emzirme öncesi ve sonrası gazını cikartiyorum ben biraz daha rahat oluyo o zaman,hem tokken bazen bagirsak gazı çıkartmak zor oluyordu midesi dolu oldgu için, bende emzirmeden önce bağırsak gazını ve emzirdikten snra mide gazını cikariyorum