Arkadaşlar merhaba ben 2 günlük anneyim. Sezaryen ile doğum yaptım 2 gündür hastanede kalıyoruz. Bebeğim naptıysam mememi tutamadı,kavrayamadı. Plastik uç taktı hemşireler onu tutuyo ama süt gelmediği için sinirlenip bırakıyor. Yani hiçbir şekilde emziremiyorm. Yarın taburcu olucaz evde de mama vermek istemiyorum. Napabilirim ben yardım edin lütfen