Merhaba kizlar, dişimin arka kismi kirildi yanindaki dişimide daha once cektirmistim. Doktor kirik dişi cikarip simdilik kapatti orayi ama kaplama olmasi gerekli dedi. 3 lu kaplama olucakmis. Daha once yaptiran var mi bir dezavantaji varmi bunun burda okumustum uzun sureli degilmis sanirim