Emineszrtas Selam kızlar kızımda İnet sütü alerjisi var emziriyorum ve çok sıkı blr diyet yapıyorum. Yarın dişçiye gideceğim kanal tedavisi uygulaması yapılıcak onun için doktorumdan mama tavsiyesi istedim Comidagen diye bir mama söyledi aranızda kullanan varmı Varsa tadı nasıl bebiş seviyormu cevaplarsanız çok sevinirim
Gizemmyigit Emineszrtas rapor çıkarttı mı dr? Bu tarz mamalar rapor karşılığında ücret alınıyor. Bizim de inek sütü ve yumurta alerjisi var Neocate kullanıyoruz. Tadına çok zor alıştırdım
Emineszrtas Gizemmyigit Hayır rapor çıkarmadı whatsaptan yazdım oda ordan cevap verdi. Hadi ya tadları çokmu kötü neyapıcam ben 🙁
adaruzgar Emineszrtas raporsuz aliniyir ama fiyatları yuksek bizde smilacin kinj kullanıyoruz pekmez ile deneyin yada 1 hafta deneyin sonra alinca dis tedavisi yaptirin kizim zor almisti 1 haftayi bulmustu
Gizemmyigit Emineszrtas alınıyor ama 1 kutu 150₺ idi alerji dr’ua söyleyin çıkarsın size rapor. 1 kaşık pekmez ile deneyebilirsinz