Oglumun 3 ayına bi hafta var. Cumartesi sünnet olucak nasipse. Basta rahattım ama git gide stres olmaya basladım. Cok baslık okudum ama merak ettigim seyler var. Pipisi sarılı mı olucak, sünnet kısmı ne kadar sürüyp benim bebegim uzun süre yatmaktan sıkılıp aglayabilir korkuyorum, bir de kakasını yaptıgında sulu yapıyo dogal olarak pipisine kadar bulasıyo onu nasıl temizlicem sünnetliyken