Tortillaaa benim gittiğim bir doktor 5.5 ayından sonra tadım diyor, diğer doktor 4. Aydan itibaren olan kaşık mamadan yedir formül mamadan daha sağlıklı diyor, YouTube doktoru Osman bey ise kendine oturmadan, yiyecekleri takip etmeden ek gıda olmaz diyor 😃 bende o yüzden 6. Ayı bdklicem 😊