Oğlum 14 aylık oldu ve yürümesine rağmen hep kucağımda olmak istiyor. Ancak uyuduğu zaman evin işlerini yapabiliyorum. Bebeklikten beri böyleyiz belki yürüyünce düzelir dedin ama yok aynı.Kolum kopuyor artık ağırlarım olmaya başladı. yemeğini bile kucağımda birlikte hazırlıyoruz. Benzer durumda olan var mı.