Egelihayat Oglum 4ay 10 günlük arkadaslar resmen emmek istemiyor bu gece 2de emzirdim sabah 8 buciga kadar emziremedim ve geceleri sürekli ağlıyor ayikmadan uykuda ağlıyor 2 3 saate bir emerdi uyaninca simdi agliyor emzirmeye calisinca kiyamet kopuyo
Kdrsbk1 Valla kızlar bnmkisi de emmiyor taa ki 1 ay óncesinde hersey yolunda gidiyordu doymadıģı icin hem emziriyordum hemde mama veriyordum simdi ise góģùsùme gòtùrùnce kıyameti koparıyorr bilmiyorum nazar mı deģdi neee
adaruzgar ayni durumu yaşıyoruz 2 aydir meme reddi var 5 aylik geceleri bazen emiyor bazen emmiyor uykudayken bazen aldırıyorum ama uyandigi an birakiyor malesef
adaruzgar Kdrsbk1 ah bilsem mamayada basladik yarindan itibaren şırınga ile vericem mamayi belki emmesi bir nebze duzelir 🤦♀️