Ceydizen Merhaba sevgili anneler 6 aylık bir kızım var ilk bebeğim beni annesi olarak ne zaman bilip sadece bana gelmek ister bilmediğim için sizlere sormak istedim
Melayke- Ceydizen benimki 1 aylık tanıyor gibi hissediyorum bunu. Başkasının kucağındayken bana bakıyor kafasını çevirip. Birinin kucağında ağladığında bana gelince sakinleşiyor
Birprensannesi______ Ceydizen bebekler anne karnında anneyi kokusu sesini biliyor doğduktan sonra 6 aya kadar 6 Aydan sonra görüyorlar öyle tanıyorlar bizi
sizdenbirii Ceydizen bence annelerini hep tanıyorlar adlında ilk bağ anne karnında oluşuyor Doğumla da devam ediyor Şey derler ya hep bebek anne karnındayken korunduğunu bilirmiş ama doğunca beni kim koruyacak dediği zaman yüce Allah seni anne adında bir melek koruyacak dermiş
12-12-34-76 Benim bebeğim 3 aylık bende 4. ayda beni tanır sanıyordum demek 6. aya kadar zamanımız var daha 🙂
nibado 4 aylık bebeğim bence tanıyor beni. Babasının kucağında çok uyumuyor illa ben kucağıma alıyorum sakinleştiriyorum öyle uykuya dalıyor son günlerde hep böyle olmaya başladı. Bana gelince omzuma başını koyuyor hop gidiyor gözler
[silindi] Ceydizen kızım nerdeyse 5 aylık oldu tanıyor bence ben işten gelince beni ilk gördüğünde bacaklarını kollarını çırpıyor acayip heyecanlanıyor ama meme emceği için de olabilir bu heycanı tam kestiremiyorum 🙄